Tuesday, 14 November 2017

Opcje sekcji irc 409a


Lubie - Kliknij ten link aby Dodaj tę stronę do zakładek Udostępnianie - Kliknij ten link, aby Udostępnić tę stronę za pośrednictwem poczty e-mail lub serwisów społecznościowych Drukuj - kliknij ten link, aby wydrukować stronę 409A Niewykwalifikowane plany odroczonego wynagrodzenia Czym jest IRC Sekcja 409A Sekcja 409A odnosi się do odszkodowania że pracownicy zarabiają w jednym roku, ale zapłacono w przyszłym roku. Jest to określane jako nie kwalifikowane odroczone wynagrodzenie. Różni się to od odroczonego odszkodowania w formie planowych odroczeń do kwalifikujących się planów (takich jak plan 401 (k)) lub do planu 403 (b) lub 457 (b). W jaki sposób pokrycie według sekcji 409A ma wpływ na podatki od pracowników Jeżeli odroczona rekompensata spełnia wymagania sekcji 409A, nie ma to wpływu na podatki od pracowników. Odszkodowanie jest opodatkowane w taki sam sposób, jak gdyby podlegało opodatkowaniu, gdyby nie było objęte sekcją 409A. Jeżeli porozumienie nie spełnia wymogów sekcji 409A, rekompensata podlega pewnym dodatkowym podatkom, w tym 20 dodatkowym podatkiem dochodowym. Sekcja 409A nie ma wpływu na podatek FICA (ubezpieczenie społeczne i Medicare). W jaki sposób sekcja 409A stosuje się do 10 i 12-miesięcznych wyborów płacowych? Kwestia dotyczy tego, w jaki sposób zmiana prawa z 2004 r. Ma zastosowanie do osób, które otrzymały odszkodowanie odroczone z jednego roku do przyszłego roku. Zgodnie z nową ustawą, gdy nauczyciele i inni pracownicy otrzymują rekompensatę w 12-miesięcznym okresie wynagrodzenia zamiast 9 lub 10-miesięcznego faktycznego okresu pracy, odroczają część swoich dochodów z roku na rok. Na przykład nauczyciel, który jest płatny przez okres 12 miesięcy, od sierpnia do lipca następnego roku, a nie w okresie od sierpnia do maja, o długości 10 miesięcy, podlega temu prawu. Czy sekcja 409A wymaga, aby pracownik otrzymał wybory Nie, sekcja 409A nie wymaga, aby pracownikowi udzielono jakichkolwiek wyborów dotyczących sposobu, w jaki pracownik otrzymuje wynagrodzenie. Na przykład okręg szkolny może przewidywać, że wszyscy nauczyciele otrzymają wynagrodzenie w ciągu 12 miesięcy bez przeprowadzenia wyborów nauczycielom. W takim przypadku przepisy sekcji 409A nie miałyby zastosowania i nie nałożono by żadnych dodatkowych podatków. Jaki był skutek zawiadomienia 2008-62 dla większości pracowników szkół publicznych Wydany w dniu 3 lipca 2008 r. Departament Skarbu i IRS wydał tymczasowe wytyczne z zawiadomieniem 2008-62. Jeżeli kryteria określone w Obwieszczeniu zostaną spełnione, oczekuje się, że przepisy sekcji 457 (f) i 409A nie będą miały zastosowania do uzgodnień dotyczących wyboru 12-miesięcznego wynagrodzenia za 10 miesięcy. Co zrobić, jeśli kryteria zawarte w obwieszczeniu 2008-62 nie zostaną osiągnięte W dniu 7 sierpnia 2007 r. IRS ustaliła pomoc w ramach najczęściej zadawanych pytań w sekcji 409A i odroczonej kompensacji, która zawiera wskazówki dotyczące sposobu ustalania odroczonego wyboru w ramach postanowień sekcji 409A. Zasoby dla IRC Sekcja 409A: Ogłoszenie 2008-62. Wytyczne przejściowe w sprawie 10-miesięcznego okresu płatności w okresie od 12 do 12 miesięcy 2007-2007, 7 sierpnia 2007 r. Nowa zasada nie wpłynie na wysokość wynagrodzeń nauczycieli w nadchodzącym roczniku szkolnym 2007-86. Opóźnienie wejścia w życie Data sekcji sekcji 409A Wymagania Strona Ostatnia aktualizacja: 17-Luty-2017Podczas startów Pitch, opcji na akcje i sekcji IRS 409A: wartość godziwa przez firmę John Schroepfer, TechColumbus Dyrektor Finansowy w CFO Odnoszę się do faktu, że wspomniałem tylko o IRS a słowo "podatki" może sprawić, że ludzie zaczną lśnić, a ich uwaga błądzi. To zrozumiałe. Mówienie o rozważaniach podatkowych nie jest zabawne dla nikogo. Wielu z nas ma tendencję do unikania podatków, dopóki nie pojawi się sezon podatkowy, ale w przypadku opcji na akcje byłoby to błędem. Zarówno emitent (firma), jak i odbiorca (pracownicy, członkowie zarządu, założyciele itd.) Opcji na akcje muszą zrozumieć, że istnieje możliwość natychmiastowych konsekwencji podatkowych w zależności od wartości opcji i sposobu ustalania tej wartości. Dwa rodzaje opcji na akcje Od wielu lat założyciele nowych technologii z powodzeniem stosują różne formy odroczonej rekompensaty, aby przyciągnąć utalentowanych ludzi, którzy potrzebują pomocy w rozwoju i komercjalizacji swoich produktów. Odroczone odszkodowanie zasadniczo odnosi się do odszkodowania wypracowanego w ciągu roku i zapłaconego w przyszłym roku. Chociaż odroczona rekompensata może przybierać różne formy, w firmach start-up opartych na technologiach, najczęściej przyjmuje ona postać opcji na akcje. Opcja akcji jest prawem do zakupu akcji w przyszłości po ustalonej cenie. Kodeks podatkowy w zasadzie rozpoznaje dwie formy opcji na akcje: kwalifikowane (lub ustawowe) i niekwalifikowane opcje. Zakwalifikowane opcje obejmują opcje na akcje motywacyjne (lub ISO), które są emitowane zgodnie z kwalifikowanym planem, którego cena wykonania równa jest lub jest wyższa od wartości godziwej (FMV) akcji bazowych. Normy ISO zwykle nie powodują natychmiastowego obciąŜenia podatkowego dla firmy lub pracownika. Niekwalifikowane opcje na akcje (NQO s) są często publikowane przez firmy uruchamiające wczesną fazę, aby przyciągnąć kluczowych pracowników. NQO są elastyczne i mogą być wydawane z kursem wykonania, który jest poniżej FMV podstawowych akcji. To właśnie ta możliwość (cena wykonania opcji poniżej wartości godziwej na dzień przyznania) może stworzyć zdarzenie podlegające opodatkowaniu. IRS traktuje ISO i NQO zupełnie inaczej dla celów podatkowych. NQO podlegają IRS Sekcja 409A ISO nie są. Wartość godziwa rynkowa i sekcja 409A IRS Do spółki emitującej informacje o wydaniu dowodu, że opcje niekwalifikowane (NQO) są wystawiane po godziwej wartości rynkowej. Urząd skarbowy dostarczył wskazówek, jak to osiągnąć. Zgodnie z sekcją 409A przepisów IRS zapewnia IRS zatwierdzone metody wyceny dla prywatnych firm. Gdy firma prywatna przestrzega tych przepisów, ciężar tej firmy musi udowodnić, że uczciwa wartość rynkowa jest rozsądna. przesuwa się do IRS, co musi udowodnić, że ustalenie wyceny w uczciwej wycenie rynkowej jest nierozsądne. Zastosowanie zatwierdzonych przez IRS metod wyceny (i ich dokumentowanie) powinno zmniejszyć ryzyko, że IRS się powiedzie, jeżeli agencja zakwestionuje uczciwą wartość rynkową danych opcji. Metody wyceny IRS 409A W prywatnych firmach, wyceny w ramach sekcji 409A można uzyskać, angażując wykwalifikowanych niezależnych specjalistów w celu ustalenia wartości rynkowej. Specjaliści z zewnątrz mogą zarobić największą ochronę przed ryzykiem. Przedsiębiorstwa wspierane przez przedsiębiorstwa często korzystają z zewnętrznych specjalistów, aby przeprowadzić te wyceny. Jednakże koszt związany z wyceną przez niezależną firmę zajmującą się wyceną może być niekorzystny dla firm uruchamiających, które chcą przyznać opcje, zanim podniosą pierwszą znaczącą rundę kapitału. Dla tych firm IRS dostarczył bardziej opłacalną alternatywę, pod warunkiem, że firma spełnia określone wymagania (np. Istnieje mniej niż dziesięć lat, a inne). Korzystając z metod wyceny przedstawionych w sekcji 409A, firmy te mogą polegać na wycenie dokonanej przez osobę blisko związaną z firmą (tj. Pracownika, doradcę lub członka zarządu), który posiada znaczną wiedzę i doświadczenie w przeprowadzaniu podobnych wycen. Skonsultuj się ze swoim doradcą podatkowym Nie jesteśmy doradcami podatkowymi i doradzamy z doradztwem podatkowym. Zalecamy, aby przedsiębiorcy i firmy startowe zawsze konsultowali się ze swoim doradcą podatkowym w sprawie specyfiki sytuacji firmy przed ustaleniem wartości rynkowej jakichkolwiek opcji. Przeszukaj nasz blog Uzyskaj wskazówki i zasoby dostarczane bezpośrednio do skrzynki odbiorczej. Czym jest Sekcja 409A W dniu 10 kwietnia 2007 r. Urząd Skarbowy (IRS) wydał ostateczne przepisy zgodnie z sekcją 409A Internal Revenue Code. Sekcja 409A została dodana do Internal Revenue Code w październiku 2004 r. Przez American Jobs Creation Act. Zgodnie z sekcją 409A, o ile nie są spełnione pewne warunki, kwoty odroczone w ramach niekwalifikowanego planu odroczonego wynagrodzenia (zgodnie z definicją zawartą w regulaminie) są obecnie uwzględniane w przychodach brutto, chyba że takie kwoty są obarczone znacznym ryzykiem przepadku. Ponadto, takie odroczone kwoty podlegają dodatkowemu 20 procentowemu federalnemu podatkowi dochodowemu, odsetkom i karom. Niektóre państwa również przyjęły podobne przepisy podatkowe. (Na przykład, Kalifornia nakłada dodatkowe 20 procent podatku państwowego, odsetek i kar). Implikacje dla opcji na akcje z dyskontem Zgodnie z sekcją 409A, opcja na akcje, której cena wykonania jest niższa od wartości godziwej akcji zwykłych ustalonych na podstawie opcji data przyznania stanowi odroczoną rekompensatę. Zwykle spowoduje to niekorzystne konsekwencje podatkowe dla odbiorcy opcji i obowiązek odprowadzania podatku od firmy. Skutki podatkowe obejmują opodatkowanie w momencie przyznania opcji, a nie datę wykonania lub sprzedaży akcji zwykłych, 20 dodatkowych podatków federalnych od osób biorących udział w zyskach, oprócz regularnych podatków dochodowych i zatrudnienia, potencjalnych podatków państwowych (takich jak Kalifornia 20). podatek) i ewentualną opłatę odsetkową. Firma ma obowiązek zatrzymać odpowiednie podatek dochodowy i podatki od pracy w momencie nabycia uprawnień do opcji, a ewentualnie dodatkowe kwoty, gdy wartość papierów wartościowych wzrasta wraz z upływem czasu. Poniżej znajdują się łącza do wszystkich alertów klienta WSGR8217s na 409A. Możesz ocenić możliwość zastosowania Sekcji 409A, przeglądając powiadomienia klientów WSGR8217s dotyczące różnych aspektów sekcji 409A i ostatecznych przepisów sekcji 409A, w tym: Naprawdę chciałbym przeczytać Twój, który nie został napisany, aby być napisane 8220 Jak ustawić cenę wykonania opcji na akcje 8221. Walczymy teraz z tym. Chcemy właściwie motywować naszych pracowników (obecnie 1099 wykonawców), ale obawiamy się, że za niska cena strajku może oznaczać niską wycenę dla przyszłego inwestora. Ogólnie mówiąc, cena akcji zwykłych wydawanych założycielom, wczesnym pracownikom (z opcjami lub innymi) i innym akcjami zwykłymi 8220cheap8221 nie jest czynnikiem branym pod uwagę inwestorom w transakcjach podwyższania kapitału (czyli VC). eastoninvestment Tom Black Yokum, Załóżmy, że odroczona rekompensata ma postać banknotów zamiennych, które można zamienić na akcje serii B, które mają zostać wyemitowane. 1. Czy fakt, że do czasu zakończenia serii B ryzyko konfiskaty jest bardzo wysokie, rekompensata wykracza poza obszar 409A 2. Jeżeli uwagi są zamienione na preferowaną kategorię B, czy fakt, że rekompensata nie jest już stosowana? prawny obowiązek zapłaty odkłada odroczenie poza sferę 409A I don8217rozpoznania schematu faktów i pytań. Jeśli jest to banknot wymienialny, to jest to zobowiązanie do zapłaty pieniędzy. I don8217t zobaczyć, dlaczego istnieje ryzyko przepadku. Jeśli dana osoba otrzyma kartę zamienną za darmo, to uderza mnie, że prawdopodobnie nastąpiło w tym momencie zdarzenie podlegające opodatkowaniu. Jeśli osoba płaci prawdziwe pieniądze za banknot kabriolet, wtedy nie widzę, jak to jest odszkodowanie. W sprzedaży gotówkowej prywatnej firmy, jaka jest typowa dyspozycji niezadostępowanych opcji (niekwalifikowana). Ijm 8211 Jeśli opcje nie zostaną przyjęte przez jednostkę przejmującą, opcje niezabezpieczone są w pełni opłacone, a opcjonalny posiadacz może wykonywać lub otrzymywać wpływy z połączenia lub otrzymywać gotówkę netto równą cenie za wspólną akcję, pomniejszonej o cenę wykonania jednej akcji. Czy Wycena 409A MUSI wykonywać czynności związane z rozpoczęciem działalności, czy też Rada Dyrektorów ma prawo obciążyć ten wymóg i ponieść zagrożenie dla firmy It8217s. Jeśli firma otrzymała finansowanie lub uzyskała przychód, to uważam, że jest to pozycja obowiązkowa z punktu widzenia ryzyka. Płacenie 5K i więcej za wycenę 409A to niska cena za ubezpieczenie w przypadku, gdy IRS zakwestionuje cenę wykonania opcji w przyszłości. Raport wyceny 409A przenosi ciężar dowodu na IRS, aby wykazać, że cena wykonania była błędna. Jeśli firma nie otrzymała finansowania przedsięwzięcia i nie ma przychodów, większość firm don8217t uzyskuje wycenę 409A. Jednakże firma powinna przygotować analizę wartości godziwej akcji zwykłych w celu wsparcia wniosku Zarządu o uczciwych cenach rynkowych. Jeżeli spółka posiada eksperta finansowego, który przygotowuje raport z wyceny, wystarczy to również do przeniesienia ciężaru dowodu. Yokum, Nasz startup zmaga się z ceną wykonania naszych pierwszych dotacji z opcjami w ramach naszego planu motywacyjnego dla pracowników. Zrobiliśmy preferowaną serię A przy 1 akcję, ale nie jesteśmy szczególnie pewni, czy to jest istotne. I8217d oczywiście lubi przyznawać akcje zwykłe po uczciwej cenie, ale podziela obawy z wcześniejszego pytania dotyczącego przyszłych wycen. Czy masz jakieś wskazówki dotyczące analizy wyceny, którą moja tablica mogłaby wykorzystać? Mamy wstępne dochody, więc każdy proces w tym momencie wydaje się arbitralny. Dzięki. Burt 8211, jeśli firma dokonała serii A z instytucjonalnymi inwestorami kapitału podwyższonego ryzyka, firma powinna uzyskać wycenę 409A. 8220old szkoła8221 10-1 preferowała wspólny stosunek cen nie byłby niezwykłym wynikiem dla firmy przedpłaconej. Oczywiście, jakikolwiek przepis taki nie jest właściwą księgowością. eastoninvestment Tom Black re: moje zapytanie z 10 lipca: Uwaga jest wymienna tylko na akcje preferowane w klasie B8230no gotówka. Zamiast rekompensaty gotówkowej otrzymano notę. Firma jest przed-przychodem i musi zebrać fundusze poprzez ofertę klasy B. Zewnętrzny inwestor kupuje 60 akcji serii B za 1,61. W tym czasie banknoty zostaną zamienione na akcje serii B po tej samej cenie (1,61). Dopóki B faktycznie nie zostanie zamknięte, istnieje duże prawdopodobieństwo bankructwa i niewykonania zobowiązań. Czy fakt, że firma nie musi płacić gotówką, aby zrealizować notatkę, odłożyła odroczoną kompilację. poza granicami 409A Yokum: Doceniam twoje rady, jak radzić sobie z sytuacją wyceny 409A niższej niż wycena FAS123R. Dziękuję Ginny 8211 Odnoszę się do moich specjalistów ds. Podatków i świadczeń w tych sprawach, a także skonsultuj się z odpowiednimi biegłymi rewidentami i ekspertami z dziedziny podatków. Przeczytaj uwagi prawne. Słyszałem o wielu sytuacjach, w których audytorzy odrzucają wyceny 409A. Podsumowując, uważam, że firma musi udobruchać audytorów z akceptowalną wyceną FAS 123R do celów księgowych, ale niekoniecznie powoduje to problem z IRS, o ile wycena zgodna z 409A wspiera opcję Cena zadania. Firmy wykorzystywały tanie opłaty towarowe związane z ofertami publicznymi, które milcząco przyznaje, że cena opcji była za niska. Jednak, o ile mi wiadomo, IRS nie zajął stanowiska, że ​​te opcje przyznawane z cenami wykonania, które były zbyt niskie, nie są już ISO (które muszą być przyznane w FMV). Kiedy konsultant (lub firma prawnicza) zgadza się pracować w zamian za opcje w kliencie, w jaki sposób określasz liczbę opcji, które otrzymujesz za opłatą. Na przykład, jeśli masz 100 tys. Porad prawnych lub innych, jakie są typowe warianty opcji przyjmujące firmę warto powiedzieć 5MM po przelewie po ostatniej rundzie Czas trwania Wszelkie dobre umowy opcji online Bill Mc 8211 Prawdopodobnie jest kilka różnych sposobów pomyśleć o tym. Jednym z nich jest po prostu wyrażenie liczby akcji w procentach spółki. Na przykład opcje dla usługobiorcy będą zazwyczaj traktowane jako procent pełnej rozłożonej własności. Opcje te będą obowiązywać przez 4 lata dla pracowników, a zwykle dla dyrektorów generalnych od 2 do 4 lat. Innym sposobem, aby o tym pomyśleć, jest podana wartość (w pewnym stopniu jak pokrycie gwarancyjne). Patrz post 8221 Jakie powinny być pokrycie gwarancji kredytu pomostowego 8221 Być może nawet inny sposób porównania wielkości dofinansowania opcji polega na przyjrzeniu się założonej wartości pieniądza i przyznaj wystarczającą ilość akcji, aby podać domniemaną wartość. W przypadku większości firm różnica między uprzywilejowanym FMV a zwykłym FMV będzie różna. Jeśli liczba A w serii A wynosi 1,00, a zwykła FMV wynosi 0,10, to każdy udział ma domniemany spread 0,90. Gdyby firma chciała dostarczyć 9000 wartości, przyznałaby opcje na zakup 10 000 akcji. Zasadniczo opcje konsultanta będą mogły być realizowane przez okres od 5 do 10 lat. Mogą być w pełni uprawnione do otrzymywania (po zakończeniu świadczenia usług) i nie są zależne od stałego statusu dostawcy usług w celu wykonania. Niektóre mogą jednak podlegać ciągłym usługom, aby można je było zrealizować. Przyznanie opcji nie jest zadaniem samodzielnym. Istnieje wiele rzeczy, które mogą zostać skręcone w zależności od zgodności z normą 409A, kwestii związanych z papierami wartościowymi, braku uzyskania ważnych zatwierdzeń, które mogą skutkować zwolnieniem opcji itp. Ile kosztuje wdrożenie planu opodatkowania pracowników (opłaty prawne, admin koszty itp.) Moja firma ma trzech zleceniodawców i pięciu pracowników, a my lubimy oferować zachęty kapitałowe dla kluczowych pracowników. Słyszałem o szacunkach 10k-15k tylko po to, aby uruchomić program opcji na akcje, ale nie mam pojęcia, czy ta kwota jest dokładna. Nie wydaje się, żeby to było tak skomplikowane. Zasadniczo, próbuję ustalić, czy I39m zostanie oszukany. Dzięki za jakąkolwiek radę, którą możesz pożyczyć. Jon 8211 10K do 15K brzmi śmiesznie zakładając, że jesteś C corp. Nawet jeśli włączyłeś DIY w Internecie i ktoś musiał przerobić każdy dokument, to nadal byłby to mniejszy zakres, aby wszystko zmienić i mieć firmę z planem opcji na akcje. No cóż, kwestia wyceny 409A nie odejdzie. Uważam, że IRS zaczął analizować pierwsze z tych ustaleń. Uważam, że są tam rzeczoznawcy jakości, w tym nas, którzy zapewniają wsparcie, chronione i kwalifikowane wyceny 409A. Potem są firmy z zagranicznymi pracownikami, które robią to i reklamują, że 409A może zostać zrealizowanych za mniej niż 500. Są też firmy, które nie mogą być uznane za całkowicie niezależnych ekspertów ds. Wyceny, ponieważ świadczą inne usługi, takie jak wynajem CFO lub bankowość dla tych samych klientów, wartość. IRS ma obowiązywać takie ustalenia, które nie są niezależne. Słowa kluczowe przy wyborze dostawcy 409A powinny być: doświadczone, oparte na USA, niezależne, godne audytu, narażone w branży i niedrogie. Due diligence i stosowanie rozsądnych standardów to to, czego szukają firmy audytorskie, a IRS będzie szukał. Z outsourcowanymi talentami i bardzo tanimi wycenami, te dwa elementy kompletnie nam brakuje. Kupujący uważaj, jeśli potrzebujesz więcej informacji, zawsze możesz skontaktować się z nami w Accuserve Inc (accuserveus).I. Cel i przegląd Sekcja 885 niedawno uchwalonego American Jobs Creation Act z 2004 r., Wyd. Ustawa nr 108-357, 118 Stat. 1418 (ustawa), dodano sekcję 409A do Internal Revenue Code (Code). Sekcja 409A przewiduje, że wszystkie kwoty odroczone na podstawie planu kwalifikacji z odroczonym wyprzedzeniem na wszystkie lata podatkowe są obecnie włączone do dochodu brutto w stopniu, który nie podlega znacznemu ryzyku przepadku i nie był uprzednio zaliczony do dochodu brutto, chyba że spełnione są określone wymagania. Sekcja 409A obejmuje również przepisy mające zastosowanie do określonych trustów lub podobnych ustaleń związanych z nie kwalifikowaną odroczoną rekompensatą, jeżeli takie uzgodnienia znajdują się poza terytorium Stanów Zjednoczonych lub ograniczają się do świadczenia w związku ze spadkiem kondycji finansowej sponsora. Jak wyjaśniono dokładniej poniżej, niniejsze obwieszczenie stanowi pierwszą część tego, co ma być serią wskazówek dotyczących stosowania sekty 409A. Dział Departamentu Skarbu i Usług Skarbowych zamierzają włączyć zasady niniejszego ogłoszenia do dodatkowych, bardziej wyczerpujących wskazówek w 2005 r. Podatnicy powinni pamiętać, że chociaż ustawa dokonuje szeregu podstawowych zmian, sekta 409A nie zmienia ani nie wpływa na stosowanie jakiegokolwiek innego postanowienia Kodeksu lub doktryny podatkowej prawa powszechnego. W związku z tym odroczenie kompensaty nieobjęte włączeniem do dochodów w ramach sekty 409A może jednakże wymagać uwzględnienia dochodu w ramach sekty 451, konstruktywnej doktryny odbiorczej, doktryny dotyczącej ekwiwalentu środków pieniężnych, sekcja 83, doktryny korzyści ekonomicznych, doktryny przydziału dochodów lub jakiekolwiek inne obowiązujące postanowienie Kodeksu lub doktryny podatkowej common law. A. Definicje i zasięg Niniejsze zawiadomienie ogólnie określa zakres ochrony w odniesieniu do sektora 409A. Zawiadomienie najpierw zawiera definicje niekwalifikowanego planu odroczonego wynagrodzenia, planu i odroczenia rekompensaty. Przedstawiono wytyczne dotyczące stosowania sekty 409A w planach socjalnych, planach objętych sekcją 457, prawach do uzyskania wartości akcji oraz uzgodnieniach między partnerami i partnerstwami. Niniejsze zawiadomienie zawiera definicję istotnego ryzyka przepadku. Definicja niekwalifikowanej odroczonej rekompensaty zawiera wyjątek dla kwot rzeczywiście lub konstruktywnie otrzymanych przez usługodawcę w krótkim okresie po upływie znacznego ryzyka przepadku. Wyjątek ma dotyczyć wieloletnich ustaleń dotyczących rekompensat, w przypadku których prawo do rekompensaty przysługuje lub może zostać uzyskane w ciągu wielu lat, ale jest płatne na koniec okresu zarobkowania. Na przykład trzyletni program premiowy wymagający świadczenia usług przez okres trzech lat i uprawniający usługodawcę do płatności w krótkim, określonym terminie po zakończeniu trzeciego roku, zasadniczo nie stanowiłby odroczenia rekompensaty. Departament Skarbu i Usługa są jednak zaniepokojeni planami, które powodują znaczne ryzyko przepadku i ustalonej daty wypłaty, jeśli strony nie zamierzają wyegzekwować znacznego ryzyka przepadku lub ustalonej daty płatności. W związku z powyższym Departament Skarbu i Usługa rozważają bardziej restrykcyjną zasadę, zgodnie z którą ustalenia dotyczące płatności w latach podatkowych późniejszych, uprzywilejowanych w celu uniknięcia znacznego ryzyka przepadku, mogą stanowić odroczenia odszkodowania z uwzględnieniem sekty 409A. Jednak nawet w ramach bardziej restrykcyjnej zasady Departament Skarbu i służby przewidują, że płatność w krótkim okresie po planowanym dniu nabycia uprawnień i, w określonych okolicznościach, w krótkim okresie następującym po przyspieszonym okresie nabywania uprawnień, będzie dozwolona zgodnie z ustawą organ zapewniający przyspieszone płatności, które nie są niezgodne z celami statutu. Należy wystąpić o uwagi w odniesieniu do tych kwestii oraz zakresu, w jakim dodatkowe wytyczne są wymagane w celu uniknięcia rozwiązań mających na celu uniknięcie zastosowania sektoru 409A. Niniejsze zawiadomienie nie zawiera ogólnie stosowanych metod obliczania kwoty odroczeń za dany rok. Jednakże do ustalenia kwoty odroczeń przed dniem 1 stycznia 2005 r. Stosuje się regułę w celu zastosowania przepisów dotyczących daty skuteczności. Departament Skarbu i Usługa przewidują wytyczne dotyczące wydawania w 2005 r., Które przewidują sposoby obliczania kwoty odroczeń na potrzeby wszystkich odroczeń, do których stosuje się sek 409A, w tym odroczenia poprzedzające wydanie wytycznych. Do czasu wydania takich wytycznych zapewniona jest pewna ulga przejściowa w celu spełnienia wymagań dotyczących zgłaszania i pobierania informacji. Jednakże w tym poradniku niczego nie należy interpretować w ten sposób, aby zwolnić kwoty faktycznie rozłożone na podatnika w 2005 r. Z uwzględnienia dochodów lub z obowiązujących wymogów dotyczących sprawozdawczości lub zatrzymywania. B. Niestanowiące opcji na akcje i prawa do wykupu zapasów Definicja nie kwalifikowanej odroczonej rekompensaty zawiera wyjątek, który zazwyczaj wyłącza niektóre niestanowierne opcje na akcje z objęcia sekcją 409A. Ten wyjątek jest zgodny z dodatkowym wyjątkiem obejmującym przeniesienie własności zastrzeżonej, ponieważ opodatkowanie przeniesienia opcji na akcje nieprzemysłowe i przeniesienie własności podlegających ograniczeniom ogólnie oba są regulowane przez sekcję 83. Komentatorzy zwrócili uwagę, że w pewnych warunkach prawa do wzrostu wartości zapasów przynoszą ekonomicznie równoważne wyniki do niestatecznych opcji na akcje realizowanych w transakcji bezgotówkowej, oraz wnioskowały o podobne traktowanie prawa do wzrostu wartości akcji. Jednakże Departament Skarbu i służby obawiają się, że ogólny wyjątek dotyczący praw do wzrostu wartości akcji może być wykorzystywany jako metoda unikania stosowania sekurytyzacji 409A, w szczególności w odniesieniu do wyceny podstawowego stada, w którym wartość nie jest ustalana przez ustalony rynek papierów wartościowych. Pod wieloma względami prawa do wzrostu wartości akcji są podobne do innych form niewykwalifikowanych odroczonych odszkodowań, w szczególności gdy odbiorca prawa do akcyzy może otrzymać gotówkę. W takich przypadkach opodatkowanie praw do akcyzy jest na ogół regulowane przez sektę 451 i konstruktywną doktrynę odbiorczą. Zobacz Rev. Rul. 80-300, 1980-2 C. B 165. W związku z powyższym niniejsze zawiadomienie zawiera ograniczone wyjątki od zakresu objętego sekcją 409A w odniesieniu do niektórych praw do akcyzy, które nie stanowią potencjalnego nadużycia lub zamierzonego obejścia celów sekty 409A. W ramach tego wyjątku prawo do akcyzy nie stanowi odroczenia odszkodowania, jeżeli (1) wartość zapasu nadwyżka, w stosunku do której prawo przewiduje wypłatę po wykonaniu (cena wykonania SAR), nigdy nie może być niższa od wartości godziwej (2) zapas usługobiorcy podlegającego prawu jest przedmiotem obrotu na uznanym rynku papierów wartościowych, (3) tylko taki przedmiot handlu odbiorcą usług może być dostarczony w rozliczeniu prawo po wykonaniu, oraz (4) prawo nie obejmuje żadnej cechy odroczenia rekompensaty innej niż odroczenie uznania dochodu do czasu wykonania tego prawa. Ponadto, do czasu wydania dalszych wytycznych, wypłata zasobów lub środków pieniężnych w związku z korzystaniem z prawa do wzrostu wartości akcji (lub równoważnego ekonomicznie prawa) lub anulowanie takiego prawa za wynagrodzeniem, jeżeli prawo to przyznano zgodnie z programem w dniu 3 października 2004 r. lub wcześniej nie będą traktowane jako płatność z odroczenia odszkodowania z zastrzeżeniem wymogów sekty 409A, jeżeli: 1) cena wykonania SAR nie może być niższa od wartości godziwej rynku podstawowego w dniu przyznania prawa oraz (2) prawo nie obejmuje żadnej cechy odroczenia rekompensaty innej niż odroczenie uznania dochodu do czasu wykonania tego prawa. Departament Skarbu i służby żądają komentarza dotyczącego zakresu, w jakim prawa do wzrostu wartości akcji powinny być wyłączone z zakresu według sekcji 409A, w świetle celu statutowego. Departament Skarbu i służby obawiają się również, że podatnicy mogą uniknąć zastosowania sekurytya 409A, łącząc wyjątek z ubezpieczeniem w ramach sekty 409A dla niestanowiących opcji na akcje lub praw do wzrostu wartości akcji z wymogiem lub prawem, że akcje nabyte przez usługodawcę odkupu przez odbiorcę usługi. W związku z powyższym Departament Skarbu i Usługa rozważają ograniczenie wyjątków od zakresu w sekcie 409A w odniesieniu do opcji na akcje niepieniężne lub praw do aprecjacji akcji, do opcji lub praw, któremu nie towarzyszą uzgodnienia lub umowy, na mocy których odbiorca usługi ma obowiązek lub prawo do odkupu nabytych udziałów (w tym odkupu za kwotę innej niż uczciwa wartość rynkowa). W tym kontekście Departament Skarbu i służby również zwracają się o uwagi na temat odpowiednich technik wyceny akcji podlegających opcjom lub praw do wzrostu wartości akcji, jeżeli wartość takich zapasów nie jest ustalona przez i na ustalonym rynku papierów wartościowych, w celu zapewnienia, że ​​takie wycena odzwierciedla faktyczną wartość rynkową akcji. W zakresie, w jakim dodatkowe wytyczne przyjmują stanowisko dotyczące kwestii, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu w odniesieniu do opcji na akcje lub praw do aprecjacji kapitału, mniej korzystnych dla podatników niż przewidziano w niniejszym ogłoszeniu, Departament Skarbu i Usługi przewidują, że taka pozycja będzie stosowane tylko w perspektywie, z odpowiednią ulgą przejściową, aby umożliwić modyfikację planów na przyszłość. C. Zmiany w zdarzeniach kontrolnych Niniejsze zawiadomienie zawiera następującą kwestię, co oznacza zmianę w zakresie własności lub skutecznej kontroli nad korporacją, czy też w posiadaniu znacznej części aktywów korporacji (zdarzenie Change in Control) w celach sekty 409A. Rozdział 885 (e) ustawy wymaga, aby w ciągu 90 dni od uchwalenia przepisów Departament Skarbu i Służba wydały wytyczne dotyczące tego, co stanowi Zdarzenie w procesie kontroli. Sekcja 409A przewiduje, że w zakresie przewidzianym przez Departament Skarbu i Usługę w formie wytycznych niekwalifikowany plan odroczonych odroczonych może zezwolić na rozłożenie kwot odroczonych w ramach planu w przypadku zdarzenia Change in Control. D. Przyspieszanie płatności Z wyjątkiem przypadków określonych przez Departament Skarbu i służbę w wytycznych, nie kwalifikowany plan odroczonego wynagrodzenia może nie pozwolić na przyspieszenie płatności w ramach planu. Niniejsze zawiadomienie zawiera okoliczności, w których płatności w ramach planu mogą zostać przyspieszone, na przykład w celu spełnienia wymogów dotyczących zleceń dotyczących obrotu na rynku krajowym lub zbycia udziałów w konfliktach interesów. Zgłaszane są uwagi dotyczące innych okoliczności, w których plan powinien umożliwiać przyspieszenie płatności w ramach planu. E. Efektywne daty i zwolnienie z przejścia Obwieszczenie zawiera wytyczne dotyczące obowiązujących przepisów dotyczących dat i zwolnień przejściowych. Sekcja 409A jest ogólnie skuteczna w odniesieniu do kwot odroczonych po 31 grudnia 2004 r. Sekcja 409A jest również skuteczna w odniesieniu do kwot odroczonych w latach podatkowych rozpoczynających się przed dniem 1 stycznia 2005 r., Jeżeli plan, w ramach którego dokonano odroczenia, jest znacząco zmodyfikowany po 3 października , 2004. Niniejsze zawiadomienie dotyczy kwot, które zostaną uznane za odroczone po 31 grudnia 2004 r., Generalnie określając, że kwota będzie traktowana jako odroczona do 31 grudnia 2004 r. Tylko wtedy, gdy usługodawca ma wiążący prawny obowiązek zapłaty kwoty w wysokości przyszły rok podatkowy, a usługodawca8217 ma prawo do kwoty zarobionej i przyznanej na dzień 31 grudnia 2004 r. Podane są metody obliczania kwot traktowanych jako odroczone przed dniem 31 grudnia 2004 r. Niniejsze zawiadomienie dotyczy również sytuacji, w których plan, w ramach którego następuje odroczenie, zostanie poważnie zmodyfikowany po 3 października 2004 r. Niniejsze ogłoszenie dotyczy wymogów art. 885 (f) ustawy, który stanowi, że w ciągu 60 dni od wejścia w życie ustawodawstwo, Departament Skarbu i Służba muszą wydać wytyczne zapewniające, że przez ograniczony okres i pod pewnymi warunkami, niekwalifikowany plan odroczonej rekompensaty może zostać zmieniony bez naruszania niektórych przepisów sekty 409A do (i) umożliwienia uczestnikowi zakończenia uczestnictwa w planie , lub anulować niezgłoszone wybory odroczone w odniesieniu do kwot odroczonych po 31 grudnia 2004 r., lub (ii) dostosować plan do postanowień sekty 409A w odniesieniu do kwot odroczonych po 31 grudnia 2004 r. Niniejsze zawiadomienie zawiera pewne uchybienie dotyczące wniosku początkowych wymogów dotyczących odroczenia wyborów do odszkodowania, które można przypisać w całości lub w części do wykonywania usług w latach 2004 lub 200 5. Obejmuje to na przykład przepisy dotyczące odroczenia premii, w tym premie za usługi przeprowadzone w 2004 r. F. Stosowanie sprawozdawczości informacyjnej i wymogu potrącania wynagrodzenia Niniejsze ogłoszenie dotyczy niektórych wymogów dotyczących sprawozdawczości w zakresie informacji i zapłaty wynagrodzenia nałożonych przez sekcję 885 (b ) ustawy w odniesieniu do odroczonych kwot. W celach informacyjnych, ustawa zmienia sectsect 6041 i 6051, aby wymagały odrębnych odroczeń na rok w ramach niekwalifikowanego planu odroczonych odroczonych na formularzu 1099 (Różnorodne dochody) lub formularzu W-2 (Płace i Podatki). Dla celów potrącania wynagrodzeń, ustawa zmienia sekcję 3401 (a) w celu zapewnienia, że ​​termin 8220 wag8221 obejmuje każdą kwotę uwzględnioną w przychodach brutto pracownika zgodnie z sektorem 409A. Wreszcie, w celu zgłaszania odszkodowania dla osób bezrobotnych, ustawa zmienia kolejną sekcję 6041, aby wymagać, aby kwoty brutto dochodów brutto w sekcie 409A, które nie są traktowane jako wynagrodzenia w ramach sekty 3401 (a), należy uznać za dochód brutto. Niniejsze zawiadomienie nie zawiera metod obliczania kwoty odroczeń za dany rok lub kwot uwzględnianych w dochodzie brutto w ramach sekty 409A i wynagrodzeń w ramach sekty 3401 (a). W związku z tym zapewniane są tymczasowe wytyczne dotyczące obowiązków pracodawcy i obowiązków sprawozdawczych, w przypadku gdy pracodawca dostarcza przyspieszoną formę W-2 przed wydaniem dodatkowych wytycznych zapewniających takie metody. II. Reliance on Transition Guidance Dobra wiara, rozsądna interpretacja Niniejsze zawiadomienie zawiera zasady regulujące stosowanie sekty 409A. Departament Skarbu i służby przewidują wydawanie dodatkowych wytycznych zawierających niniejszą notatkę. W zakresie, w jakim dodatkowe wytyczne przyjmują stanowisko w sprawie, o której mowa w niniejszym obwieszczeniu, mniej korzystne dla podatników niż przewidziano w niniejszym ogłoszeniu, Departament Skarbu i Usługa oczekują, że taka pozycja będzie stosowana tylko w perspektywie z odpowiednim przejściem zwolnienia, aby umożliwić modyfikację planów pod kątem ich spełnienia w przyszłości. Niniejsze zawiadomienie nie zawiera wyczerpujących wskazówek dotyczących stosowania sekty 409A. Dopóki nie zostaną wydane dodatkowe wytyczne, aby spełnić wymogi sekty 409A w odniesieniu do zagadnień nieuwzględnionych w niniejszym ogłoszeniu, podatnicy powinni oprzeć swoje stanowiska na dobrej wierze, rozsądnej interpretacji statutu i jego celu, w tym na analizie historii legislacyjnej . Niezależnie od tego, czy stanowisko podatnika stanowi dobrą wiarę, rozsądna interpretacja języka ustawowego zostanie określona na podstawie wszystkich istotnych faktów i okoliczności, w tym tego, czy podatnik zastosował to stanowisko konsekwentnie oraz w jakim zakresie podatnik rozwiązał niejasne podatnik8217 jest przychylny. Ponadto niektóre przepisy sekty 409A określają ostateczne zasady, ale pozwalają Departamentowi Skarbu i służbie na wydawanie wytycznych przewidujących wyjątki od tych zasad. Na przykład, sekcja 409A (a) (3) stanowi, że Departament Skarbu i Usługa mogą wydawać wytyczne stanowiące wyjątek od ogólnego zakazu przyspieszania czasu lub harmonogramu płatności w ramach niekwalifikowanego planu odroczonego wynagrodzenia. Pozycja podatnika oparta na spodziewanym wyjątku, który podatnik spekuluje, że Departament Skarbu i Służba przyjmą w przyszłości wytyczne, nie jest dobrą wiarą, rozsądną interpretacją języka ustawowego. Ponadto, jak omówiono powyżej, Departament Skarbu i służba zamierzają wydać wytyczne w 2005 r. Dostarczające metody obliczania kwoty odroczeń za rok dla celów wszystkich kwot odroczeń, do których ma zastosowanie sekcja 409A, w tym odroczeń poprzedzających wydanie przewidywane wskazówki. W związku z tym podatnicy nie będą mogli polegać na metodach obliczania różniących się od metod zawartych w wytycznych z 2005 r. III. Prośba o komentarze na temat przewidywanych wskazówek A. Prośba o komentarze Departament Skarbu i służby zgłaszają uwagi na temat wszystkich aspektów stosowania sekty 409A, w tym między innymi tematów poruszonych w niniejszym ogłoszeniu. Departament Skarbu i Usługa w szczególności zwracają się o uwagi dotyczące: (1) Zastosowania sekty 409A do planów odpraw, w tym tego, czy należy wykluczyć konkretne rodzaje planów odpraw lub ustaleń (zob. QampA 19). (2) Uzgodnienia dotyczące finansowania dla nie kwalifikowanych odroczonych rekompensat, które dotyczą zagranicznych funduszy powierniczych lub podobnych porozumień, oraz określenie uzgodnień, które nie spowodują niewłaściwego odroczenia podatku w Stanach Zjednoczonych i nie spowodują, że aktywa będą faktycznie poza zasięgiem wierzycieli do celów potencjalne zwolnienie z przepisów sekty 409A (b), że Departament Skarbu i Usługa są uprawnione do świadczenia zgodnie z sekcją 409A (e) (3). (3) Zastosowanie sekty 409A do układów zawierających partnerów i partnerstwa. Uwagi szczególne są skierowane w odniesieniu do zastosowania sekty 409A do uzgodnień objętych sekcją 736 oraz czy należy rozróżnić płatności należące do sekcji 736 lit. a) i b), a także koordynację zasad dotyczących harmonogramowania sekty 1.736- 1 lit. b) pkt 5) z zasadami sekty 409A w odniesieniu do niekwalifikowanych planów odroczonego rozliczania. Szczególnie zaleca się kwestie, czy należy stosować specjalne zasady stosowania sekty 409A w przypadku alokacji i dystrybucji przypuszczalnej, która jest przekształcana, w ramach sekty 707 (a) (2) (A), w formie wypłaty na rzecz osoby niewywiązującej się pod sekcją 707 (a) (1). (4) Potencjalne dodatkowe wyłączenia z zakresu według sekcji 409A w odniesieniu do ustaleń umownych między przedsiębiorstwami (patrz QampA 8). (5) Sytuacje, w których przyspieszenie świadczeń powinno być dozwolone na podstawie sekty 409A (a) (3) (zob. QampA 15), w szczególności w świetle historii prawodawstwa dotyczącej przyspieszonych płatności wymaganych z przyczyn niezależnych od uczestnika. Wszystkie przesłane materiały będą dostępne do publicznej inspekcji i kopiowania. B. Złożenie uwag Komentarze mogą być składane do urzędu skarbowego, CC: PA: LPD: RU (Notice 2005-1), pokój 5203, skrytka pocztowa 7604, stacja Ben Franklin w Waszyngtonie, 20044. Zgłoszenia mogą być również przekazywane ręcznie, wydawane od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 do Biura Courier8217 w 1111 Constitution Avenue, NW, Waszyngton 20224, Do wiadomości CC: PA: LPD: RU (Notice 2005-1), pokój 5203. Zgłoszenia można przesyłać drogą elektroniczną przez Internet pod następującym adresem: Noticementsirscounsel. treas. gov. Dodaj numer zawiadomienia (Notice 2005-1) w temacie. IV. Wytyczne Q-1 Co sekcja 409A przewiduje w ogólnym zarysie A-1 sekcja 409A przewiduje, że wszystkie kwoty odroczone na podstawie planu kwalifikacji z odroczonym wyprzedzeniem na wszystkie lata podatkowe są obecnie włączone do dochodu brutto w stopniu, który nie podlega znacznemu ryzyku przepadku i wcześniej nieuwzględnione w dochodzie brutto, o ile nie zostaną spełnione określone warunki. Sekcja 409A obejmuje również przepisy mające zastosowanie do określonych trustów lub podobnych ustaleń związanych z nie kwalifikowaną odroczoną rekompensatą, jeżeli takie uzgodnienia znajdują się poza terytorium Stanów Zjednoczonych lub ograniczają się do świadczenia w związku ze spadkiem kondycji finansowej sponsora. Q-2 Jakie są konsekwencje federalnego podatku dochodowego w przypadku niespełnienia wymagań sekty 409A A-2 Ogólnie, jeśli w jakimkolwiek czasie w trakcie roku podatkowego niekwalifikowany plan odroczonego wynagrodzenia nie spełnia wymagań sekty 409A, czy też nie zgodnie z tymi wymaganiami, wszystkie kwoty odroczone w ramach planu za rok podatkowy i wszystkie poprzednie lata podatkowe, przez każdego uczestnika, w odniesieniu do którego odnosi się usterka, są włączone do dochodu brutto w roku podatkowym w stopniu, który nie podlega podatkowi znaczne ryzyko przepadku i nie było wcześniej uwzględnione w dochodzie brutto. Jeżeli odroczoną kwotę należy uwzględnić w przychodach zgodnie z sekcją 409A, kwota ta podlega również odsetkom i dodatkowemu podatkowi dochodowemu. Nałożone odsetki są równe odsetkom z tytułu niewypłacalności powiększonej o jeden punkt procentowy nałożone na niedobory należności, które mogłyby wystąpić, gdyby odliczenie od wynagrodzenia odnosi się do dochodu za pierwszy rok podatkowy, kiedy zostało ono odroczone lub później, gdy nie podlega znacznej ryzyko przepadku. Dodatkowy podatek dochodowy wynosi 20% rekompensaty wymaganej do uwzględnienia w dochodzie brutto. Q-3 Co to jest nieokwalifikowany plan odroczonego wynagrodzenia A-3 (a) Ogólnie. O ile nie przewidziano inaczej w tym A-3, termin "nonqualified" oznacza każdy plan (w rozumieniu QampA 9), który przewiduje odroczenie odszkodowania (w rozumieniu QampA 4). Zastosowanie sekty 409A nie jest ograniczone do ustaleń między pracodawcą a pracownikiem. Na przykład sekcja 409A może mieć zastosowanie do uzgodnień między usługobiorcą a niezależnym kontrahentem lub porozumieniami między partnerem a partnerstwem (patrz QampA 7 i QampA 8). (b) Kwalifikowane plany pracodawców. Określenie "niekwalifikowany plan odroczonego rozłożenia" nie obejmuje (i) żadnego planu, umowy, emerytury, rachunku lub trustu opisanego w akapicie (A) lub (B) w sekcie 219 (g) (5) (bez względu na lit. (iii)), (ii) każdy kwalifikujący się plan odroczonego wynagrodzenia (w rozumieniu ust. 457 (b)), oraz (iii) każdy plan opisany w paragrafie 415 (m). Zgodnie z tym termin "niekwalifikowany" plan odroczonego wynagrodzenia nie obejmuje kwalifikowanego planu emerytalnego, odroczonej renty, uproszczonej emerytury pracownika, uprzejmości SIMPLE lub sect 501 (c) (18). (c) Niektóre świadczenia socjalne. Określenie "niekwalifikowany" plan odroczonego wynagrodzenia nie obejmuje urlopu wolontariackiego, urlopu chorobowego, czasu wyrównawczego, renty inwalidzkiej lub programu świadczeń z tytułu śmierci. W tym celu określenie "renta z tytułu niezdolności do pracy" ma takie samo znaczenie, jak w sekcji 31.3121 (v) (2) -1 (b) (4) (iv) (C) przepisów o podatku od pracy, a termin "program świadczeń z tytułu śmierci" odnosi się do planu zapewniającego świadczenia z tytułu śmierci, jak zdefiniowano w punkcie 31.3121 (v) (2) -1 (b) (4) (iv) (C). The term nonqualified deferred compensation plan also does not include any Archer Medical Savings Account as described in sect 220, any Health Savings Account as described in sect 223, or any other medical reimbursement arrangement, including a health reimbursement arrangement, that satisfies the requirements of sect 105 and sect 106. Q-4 What constitutes a deferral of compensation A-4 (a) Deferral of compensation defined. A plan provides for the deferral of compensation only if, under the terms of the plan and the relevant facts and circumstances, the service provider has a legally binding right during a taxable year to compensation that has not been actually or constructively received and included in gross income, and that, pursuant to the terms of the plan, is payable to (or on behalf of) the service provider in a later year. A service provider does not have a legally binding right to compensation if that compensation may be unilaterally reduced or eliminated by the service recipient or other person after the services creating the right to the compensation have been performed. However, if the facts and circumstances indicate that the discretion to reduce or eliminate the compensation is available or exercisable only upon a condition that is unlikely to occur, or the discretion to reduce or eliminate the compensation is unlikely to be exercised, a service provider will be considered to have a legally binding right to the compensation. For this purpose, compensation is not considered subject to unilateral reduction or elimination merely because it may be reduced or eliminated by operation of the objective terms of the plan, such as the application of an objective provision creating a substantial risk of forfeiture (within the meaning of QampA 10). Similarly, a service provider does not fail to have a legally binding right to compensation merely because the amount of compensation is determined under a formula that provides for benefits to be offset by benefits provided under a plan that is qualified under sect 401(a), or because benefits are reduced due to actual or notional investment losses, or in a final average pay plan, subsequent decreases in compensation. (b) Compensation payable pursuant to the service recipient8217s customary payment timing arrangement. A deferral of compensation does not occur solely because compensation is paid after the last day of the service provider8217s taxable year pursuant to the timing arrangement under which the service recipient normally compensates service providers for services performed during a payroll period described in sect 3401(b), or with respect to a non-employee service provider, a period not longer than the payroll period described in sect 3401(b). (c) Short-term deferrals. Until additional guidance is issued, a deferral of compensation does not occur if, absent an election to otherwise defer the payment to a later period, at all times the terms of the plan require payment by, and an amount is actually or constructively received by the service provider by, the later of (i) the date that is 2 1 2 months from the end of the service provider8217s first taxable year in which the amount is no longer subject to a substantial risk of forfeiture (as defined in QampA 10) or (ii) the date that is 2 1 2 months from the end of the service recipient8217s first taxable year in which the amount is no longer subject to a substantial risk of forfeiture (as defined in QampA 10). For these purposes, an amount that is never subject to a substantial risk of forfeiture is considered to be no longer subject to a substantial risk of forfeiture on the date the service provider has a legally binding right to the amount. For example, an employer with a calendar year taxable year who on November 1, 2006 awards a bonus so that the employee is considered to have a legally binding right to the payment as of November 1, 2006, will not be considered to have provided for a deferral of compensation if, in accordance with the terms of the bonus plan, the amount is paid or made available to the employee on or before March 15, 2007. An employer with a September 1 to August 31 taxable year who on November 1, 2006 awards a bonus so that the employee is considered to have a legally binding right to the payment as of November 1, 2006, will not be considered to have provided for a deferral of compensation if, in accordance with the terms of the bonus plan, the amount is paid or made available to the employee on or before November 15, 2007. Notwithstanding the foregoing, if an election is provided to the service provider with respect to the taxable year in which payment of the compensation will occur, and the service p rovider elects a taxable year later than the taxable year in which he or she obtained a legally binding right to the payment, the arrangement constitutes a deferral of compensation subject to sect 409A, including the deferral election timing rules of sect 409A(a)(4). In addition, the arrangement continues to be subject to applicable U. S. Federal tax principles which may require immediate income inclusion. (d) Stock options, stock appreciation rights, and other equity-based compensation. (i) Except as provided in paragraphs (ii), (iii) and (iv), the grant of a stock option, stock appreciation right or other equity-based compensation provides for a deferral of compensation subject to sect 409A. Stock appreciation rights generally will be covered by sect 409A however, stock appreciation rights may be structured to comply with the provisions of sect 409A. For example, the terms of a stock appreciation right with a fixed payment date generally will comply with the provisions of sect 409A. (ii) Nonstatutory stock options. An option to purchase stock of the service recipient, other than an incentive stock option described in sect 422 or an option granted under an employee stock purchase plan described in sect 423, does not provide for a deferral of compensation if: (1) the amount required to purchase stock under the option (the exercise price) may never be less than the fair market value of the underlying stock on the date the option is granted, (2) the receipt, transfer or exercise of the option is subject to taxation under sect 83, and (3) the option does not include any feature for the deferral of compensation other than the deferral of recognition of income until the later of exercise or disposition of the option under sect 1.83-7. For purposes of the preceding sentence, the right to receive substantially nonvested stock (as defined in sect 1.83-3(b)) upon the exercise of a stock option does not constitute a feature for the deferral of compensation. If under the terms of the option, the amount required to purchase the stock is or could become less than the fair market value of the stock on the date of grant, the grant of the stock option may provide for the deferral of compensation within the meaning of this A-4. For purposes of determining the fair market value of the stock at the date of grant, any reasonable valuation method may be used. Such methods include, for example, the valuation method described in sect 20.2031-2 of the Estate Tax Regulations. To the extent an arrangement grants the recipient a right other than to purchase stock at a defined price and such additional rights allow for the deferral of compensation (for example, tandem arrangements involving options and stock appreciation rights), the entire arrangement provides for the deferral of compensation. If the requirements of sect 1.424-1 would be met if the nonstatutory option were a statutory option, the substitution of a new option pursuant to a corporate transaction for an outstanding option or the assumption of an outstanding option will not be treated as the grant of a new option or a change in the form of payment for purposes of sect 409A. For purposes of the preceding sentence, the requirement of sect 1.424-1(a)(5)(iii) will be deemed to be satisfied if the ratio of the option price to the fair market value of the shares subject to the option immediately after the substitution or assumption is not greater than the ratio of the option price to the fair market value of the shares subject to the option immediately before the substitution or assumption. (iii) Statutory stock options. The grant of an incentive stock option as described in sect 422, or the grant of an option under an employee stock purchase plan described in sect 423 (including the grant of an option with an exercise price discounted in accordance with sect 423(b)(6) and the accompanying regulations), does not constitute a deferral of compensation. (iv) Certain stock appreciation rights. A stock appreciation right with respect to stock of the service recipient does not provide for a deferral of compensation if: (1) the value of the stock the excess over which the right provides for payment upon exercise (the SAR exercise price) may never be less than the fair market value of the underlying stock on the date the right is granted, (2) the stock of the service recipient subject to the right is traded on an established securities market, (3) only such traded stock of the service recipient may be delivered in settlement of the right upon exercise, and (4) the right does not include any feature for the deferral of compensation other than the deferral of recognition of income until the exercise of the right. For purposes of the preceding sentence, the right to receive substantially nonvested stock (as defined in sect 1.83-3(b)) upon the exercise of a stock appreciation right does not constitute a feature for the deferral of compensation. If, under the terms of the stock appreciation right, the SAR exercise price is or could become less than the fair market value of the underlying stock on the date of grant, the right may be settled upon exercise in a medium other than the traded stock of the service recipient, or there is an agreement or arrangement under which the service recipient will purchase the stock delivered in settlement of the right upon exercise, then the grant of the stock appreciation right may provide for the deferral of compensation within the meaning of this A-4. In addition, until further guidance is issued, a payment of stock or cash pursuant to the exercise of a stock appreciation right (or economically equivalent right), or the cancellation of such right for consideration, where such right is granted pursuant to a program in effect on or before October 3, 2004 will not be treated as a payment of a deferral of compensation subject to the requirements of sect 409A if: (1) the SAR exercise price may never be less than the fair market value of the underlying stock on the date the right is granted, and (2) the right does not include any feature for the deferral of compensation other than the deferral of recognition of income until the exercise of the right. (e) Restricted property. If a service provider receives property from, or pursuant to, a plan maintained by a service recipient, there is no deferral of compensation merely because the value of the property is not includible in income (under sect 83) in the year of receipt by reason of the property being nontransferable and subject to a substantial risk of forfeiture, or is includible in income (under sect 83) solely due to a valid election under sect 83(b). However, a plan under which a service provider obtains a legally binding right to receive property (whether or not the property is restricted property) in a future year may provide for the deferral of compensation and, accordingly, may constitute a nonqualified deferred compensation plan. For purposes of this paragraph, a transfer of property includes the transfer of a beneficial interest in a trust or annuity plan, or a transfer to or from a trust or under an annuity plan, to the extent such a transfer is subject to sect 83, sect 402(b) or sect 403(c). (f) Earnings. References to the deferral of compensation include references to income (whether actual or notional) attributable to such compensation or such income.

No comments:

Post a Comment